VELKOMMEN TIL RESEPSJONEN

Resepsjonen er betjent fra kl. 07.30 - 16.30 alle hverdager, og har som hovedoppgave å ta i mot alle besøkende til leietakere i DEG16, samt håndtere og ha oversikt over møteromsbookingen. Resepsjonen er ansvarlig for møterommene og bistår med tilrettelegging av arrangementer i auditoriet.  Har du glemt adgangskortet ditt, kan vi hjelpe deg med midlertidig besøks-/lånekort. Vi besørger kantinetilgang på ditt adgangskort, og gir generell informasjon.

Vårt driftspersonell utsteder adgangskort til nyansatte, erstatter ødelagt/mistet kort, samt aktiverer kort hver dag mellom kl. 09.00 - 10.00. Alle adgangskort bestilles via kontaktperson hos den enkelte leietaker på mail til: DEG16@braatheneiendom.no. Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål eller behov for nytt kort.

Vi tar også i mot – og fordeler til leietakerne – mindre pakker og annet som blir levert. Større leveringer går via vareleveringen i kjelleren, og generelt leverer bud direkte til leietaker. Taxibestillinger kan også gjøres via resepsjonen, og vi gjør oppmerksom på at bilen vil ankomme på baksiden av bygget, i Trelastgata.

REGISTRERING AV BESØKENDE

I henhold til byggets sikkerhet må alle eksterne besøk registrere seg inn. Navneskilt utstedes til alle besøkende, og leveres tilbake til resepsjonen når man forlater bygget. Dersom du har invitert mange eksterne gjester til foredrag/møte bør du på forhånd sende en deltakerliste med navn og mobilnummer på deltakerne. Det finnes en mal for dette som passer inn i vårt besøkssystemet, ta kontakt med resepsjonen DEG16@braatheneiendom.no hvis du ikke har en allerede. På denne måten kan resepsjonen utstede navneskilt på forhånd, som da ligger klare ved ankomst. Dette er spesielt viktig i forbindelse med møter og arrangement som holdes på ettermiddagen (etter klokken 16:00 og utover).

HENVENDELSER

Alle henvendelser kan rettes til resepsjonen: DEG16@braatheneiendom.no.